Redaktørernes valg fra Zulabets seneste anmeldelse

Nyheder

2022-06-02

Zulabet er en af de nyere online betting platforme, der har tiltrukket sig stor interesse i den seneste tid. Virksomheden bag, Maltix Limited, må have gjort meget for at flyde i den stærkt konkurrenceprægede gambling-industri, især efter at have tiltrådt det så sent. Denne anmeldelse fremhæver nogle af de nye og unikke funktioner, som Zulabet har implementeret i den seneste tid for at få bettingsiden til at skille sig ud i branchen.

Licensering

Zulabet er baseret i Maltas jurisdiktion og licenseret af Malta Gaming Authority. Licensnummeret er MGA/B2C/486/2018, og firmaets registreringsnummer er C96904. Med licens- og registreringsoplysningerne offentliggjort på den officielle hjemmeside, skabte Zulabet et højt niveau af troværdighed blandt spillere og anmeldere.

Rapporter tyder på, at denne eSports bookmaker nu er blevet tildelt en svensk spillelicens. Det tyder på, at Zulabet højst sandsynligt vil lancere på Sveriges regulerede marked og tilbyde eSport-væddemål og andre væddemålstjenester til flere spillere. Der har dog ikke været nogen officiel erklæring fra Maltix Limited Company om, hvorvidt og hvornår flytningen vil ske. Malta-licensen er også gyldig indtil 2028, hvilket rejser tvivl om, hvorfor den ville flytte til Sverige.

Markedsføring

Nogle eksperter siger, at Zulabets succes stammer fra dets omfattende og effektive marketingkampagner. Zulabet har investeret i adskillige former for markedsføring, herunder annoncer på sociale medier, direkte e-mails og telemarketing. Markedsføringsstrategierne er personlige og designet til den særlige målgruppe, som væddemålsudbyderen leder efter. Mundtlig markedsføring har også spillet en væsentlig rolle i deres markedsføringssucces, udløst af deres gode tjenester.

Men flere eksperter hævder, at virksomhedens markedsføringsomkostninger kan være for høje til at gøre kampagnerne bæredygtige. Det kunne have været en god strategi for at komme ind på markedet, men det er ikke økonomisk muligt at opretholde det på lang sigt.

Bonustilbud

Bonustilbud og flere andre kampagnetilbud er ret almindelige på eSport betting sider og andre online betting platforme, hvilket gør det logisk, at Zulabet tilbyder dem. Forskellen kommer dog i det store antal tilbud Zulabet har. Det har mere end 15 typer af bonusser og kampagnetilbud tilgængelige for alle spillere, inklusive velkomstbonusser, gratis væddemål, boostede væddemål, ugentlige bonusser og cashback-bonusser.

Bonus og kampagnetilbud er også relativt mere attraktive end på andre konkurrerende online betting platforme. Det er med hensyn til beløbet eller værdien, som spillere får, og væddemålsbetingelserne knyttet til tilbuddene. En god eSports-rangeringsplatform kan hjælpe spillere med at sammenligne tilbuddene blandt de bedste bookmakere, der dækker eSports-væddemålsmarkederne.

Kundeservice

Statistikker viser, at spillere har en tendens til at ty til de bedste eSports-væddemålssider og andre gambling-platforme, der tilbyder kundesupport af høj kvalitet. Flere andre eSports betting platforme giver helt sikkert bedre kundesupporttjenester end Zulabet, især med hensyn til de tilgængelige kanaler og responstid. Uanset hvad er kundeservicen hos Zulabet stadig prisværdig.

Zulabet har kun to kanaler til at få adgang til kundeservice. Den første er via e-mail, hvilket tager ret lang tid at få et svar, men det kan være nyttigt for lange eller detaljeorienterede anmodninger. Det andet alternativ er via live chat. Spillere kan også bruge FAQ-siden på Zulabets websted eller online-fora til at finde løsninger på almindelige problemer, som de kan opleve.

Spilmarkedsvariation

Ifølge Maltix Limited Company er det store udvalg af væddemålsmarkeder deres hovedhemmelighed. Zulabet tilbyder væddemålsmarkeder for stort set alle lovlige og registrerede sportsgrene, der spilles globalt, inklusive eSports og virtuelle sportsgrene. Prematch-sektionen tilbyder typisk mere end 32000 begivenheder hver måned. Spillere kan være sikre på at finde væddemålsmarkeder i enhver større sportsturnering og nyde en række forskellige væddemålstyper. Live betting er også understøttet, herunder til eSports.

Bet odds er også bevidst gjort mere attraktive end de fleste konkurrenter tilbyder, hvilket gør aftalen endnu sødere. Sidens brugergrænseflade er designet således, at spillere har let ved at navigere gennem de mange muligheder for at finde de sportsgrene og kampe, som de vil satse på.

betalingsmetoder

Zulabet tilbyder en imponerende forskellige pantløsninger for at dække de fleste spilleres præferencer. Spillere kan foretage betalinger i fire valutaer, euro, ungarske forint, norske kroner og indisk rupee. Processen med at indbetale penge er relativt let, men afhænger af den anvendte betalingsmetode. Udbetalingsmulighederne er dog ret begrænsede. De omfatter generelt en række forskellige e-wallet-løsninger. Zulabet tilbyder heller ikke betalingsmuligheder for kryptovaluta, hvilket er ønskeligt i dag blandt elitespillere.

Ansvarligt spil

Zulabet fremmer ansvarligt spil på flere forskellige måder. Til at begynde med giver det spillere mulighed for at lukke deres konti, når de har lyst, uanset de årsager, de tilbyder. Lukning af spillekonti kan hjælpe spillere med at holde sig væk fra vanedannende spil. Zulabet tillader også kontogrænser, som spillere kan indstille for at begrænse deres aktiviteter.

Seneste nyheder

Seneste væddemålsnyheder på NewBee
2022-09-22